Przykłady użycia autentyczne, starannie wybrane, zobacz też na blogu
Jednak prawdziwa rewolucja zachodzi pod karoserią. Odświeżony
Mégane pozostaje przy sprawdzonej jednostce elektrycznej o mocy 220 KM, lecz zyskuje nowy pakiet akumulatorów produkowanych we Francji przez AESC, w zakładzie Douai. To strategiczny krok w kierunku zwiększenia niezależności technologicznej Renault i wspierania europejskiego łańcucha dostaw.
francuskie.pl, 10.06.2025
Generalnie można przyjąć, że — po pierwsze — ceny są ogólnie niższe niż w przypadku np. aut z Niemiec i Japonii z tych samych roczników. I to akurat dobra wiadomość. Po drugie —
Mégane było popularnym autem flotowym, służyło także np. w wypożyczalniach, a to już wiadomość nieco gorsza.
otomoto.pl, 10.07.2025
Kolejna generacja Renault
Megane ma być kompaktem na prąd, ale na razie większość wariantów ma pod maską silnik spalinowy. Wersja
E-Tech, oprócz niego, korzysta jednak także z napędu elektrycznego, wspieranego dużym akumulatorem. Takie „Megane” chętnie jeździ "na prądzie". I potrafi być bardzo oszczędne.
businessinsider.com.pl, 22.05.2022