— (...) Jeżeli w reklamie zamiast reklamowanej kawy w filiżance jest odgazowana
coca-cola, bo zimna kawa źle wygląda na zdjęciu, to dlaczego nie. Kto chciałby oglądać nieapetyczną kawę?
Dominika Maison w wywiadzie dla Charakterów, nr 10, 2014, s. 30 [w pisowni sprzed reformy ortograficznej, patrz reguła podlinkowana powyżej]
Coca-Cola jest także inicjatorem własnych wydarzeń marketingowych, które z czasem zyskały ogromną popularność. Najlepszym przykładem jest świąteczna trasa ciężarówek
Coca-Coli – efektownie przystrojone, czerwone ciężarówki z logotypem podróżują co roku w okresie przedświątecznym po różnych miastach, organizując mniejsze eventy dla lokalnych społeczności. Mieszkańcy mogą przyjść, zobaczyć kultowe pojazdy znane z reklam, spotkać symbolicznego Mikołaja, wziąć udział w grach i oczywiście napić się
Coca-Coli. Takie akcje eventowe z jednej strony bezpośrednio angażują konsumentów, z drugiej są szeroko relacjonowane w mediach tradycyjnych i społecznościowych, dzięki czemu ich zasięg wielokrotnie wzrasta.
icomseo.pl, dostęp 22.12.2025