Dla
Cinquecento przewidziano dwie jednostki benzynowe: montowany wzdłużnie, dwucylindrowy silnik o pojemności 704 cm³, produkowany wraz ze skrzynią biegów w
Bielsku-Białej oraz czterocylindrową jednostkę o pojemności 903 cm³ (również produkowaną w Polsce, ale dopiero od roku 1995).
motoryzacja.interia.pl, 08.09.2021
Cinquecento zwiozłem do Warszawy dzięki pomocy Tomka Ferdka, konstruktora samochodu Kozmo — pojechaliśmy jego Citroenem C5 V6 z małą lawetką. Gdy dojechaliśmy do Rzeszowa i po raz pierwszy zobaczyłem mój prezent, nie mogłem opanować ekscytacji. Samochód był po prostu wspaniały. Cały lakier równomiernie zmatowiał, ale za to bardzo nierównomiernie spłowiał i auto jest czerwone w czerwone łaty. Wysypujące się z popielniczki kiepy idealnie korespondowały z poplamionymi pokrowcami na fotelach. W bagażniku znalazłem torbę z narzędziami, blendę zakrywającą chłodnicę w zimie (wspaniałe akcesorium z lat 90.), natomiast nie znalazłem żadnej rdzy. Prawdę mówił ten, kto twierdził, że wczesne
Cinquecenta są solidnie cynkowane.
autoblog.spidersweb.pl, 03.04.2019